tirsdag den 21. maj 2013

Skøøøn pinse


- selv om jeg var noget underdrejet at en træls forkølelse.... fedt når man nu havde fri....

Men så blev der bare hygget endnu mere igennem, når jeg kunne. Anders og jeg hyggede fra fredag til søndag. Han hjalp med at bage kage, lave dessert og hygge...

Søndag fik jeg gæster. Anders, Mor, min Papfar, Søster og Svoger var til frokost m.m.
Jeg fik de skønneste gaver af alle.



De her to dejligt mennesker, gør mig til Moster i oktober. Intet kan fryde mig mere. Intet.
Det er så fantastisk synes jeg. Jeg glæder mig overordentlig.

Jeg skal gøre mit bedste for at gøre det, nytildelte hverv, så godt som muligt.

Desuden fik jeg et skærebræt fra USA, hvor de unge mennesker (alle 3) just er hjemvendt fra. Lavet af et ægtepar, i Amish området, der skal brødføde 7 børn, ved at lave skærebrædder.
Det er smukt. Skærebrættet altså. Lavet af 4 forskellige amerikanske træsorter og et afrikansk. Smukt og har en varm glød. Man nænner ikke at bruge det.
Og så fik jeg en æggedeler, så nu skal der vartes op med æggemadder, når ungerne er på besøg. Det kan da også være jeg gør det for migselv engang imellem.
Og så fik jeg noget, der er helt fantastisk. To billetter til Leonard Cohen koncert i Odense i august. Hold da kæft jeg glæder mig. Det bliver en stor oplevelse.
Min søster mente, det var bedre end en persillehakker, som jeg også havde ønsket mig. Og tro mig, det er det, om jeg så skal hakke persille med kanten af billetterne.
Det bliver så fedt... tænk sig, man kan være så 'forelsket' i en mand på 79 ... han er bare så frisk ...



Så når den 'gamle mand' han gerne vil se mig, så vil jeg skam også gerne se ham ;o)

1 kommentar:

  1. Hvor har du dog fået mange dejlig gaver.
    Ha´ en god aften.
    Knus Aase.

    SvarSlet