tirsdag den 20. august 2013

Det sidste fra haven i denne omgang


En fin lille ting. En af ynglingsroserne. Jeg er langt fra
rose-ekspert, så jeg kender hverken navn eller noget.

En gul rose, der skyder igen. Godt nok set noget
ovenfra :o)

Et billede af næste års projekt. Der bliver lavet et højbed.
Rundt omkring gruset og i ca. 50 cm højde. Hvorfor ?
Fordi min ryg og ben ikke bliver bedre, og derfor kan jeg
lige så godt anlægge noget jeg kan klare i tiden frem. Og
hvem siger at højbede kun er til gulerødder ?

Årrhhh hvad er det nu den hedder ?



Min lille forsythia har det bedre end den store.

1 kommentar:

  1. Jeg prøver igen i dag. Jeg glemte at skrive koden, så mit kommentar kom slet ikke med.

    God ide med højbede.
    Hvor er dine solhatte dog store og smukke. Vores er slet ikke så store, som de plejer at være. De har nok manglet vand.
    Planten du efterlyser navnet på er da hvis en gladiolus.

    SvarSlet