tirsdag den 20. august 2013

Al jordens herlighed... :o)

Bortset fra at det er en bog af en rigtig god svensk forfatter, omhandler det også hvad jeg har lavet i week-enden :o)

En tur til koncert med Leonard Cohen. Det kan ikke blive meget større i min verden ....


Der var lige et par mennesker foruden os. Den skaldede herre i ternet skjorte i venstre side, var ærke-svensker. Og tyggede skrå. En sjov fætter. Ham fik noget grin ud af .... 


Altså som han kan. Hvis jeg skulle have en ny mand, så
skulle det være ham ;o)

Pigerne var også supergode. Har tænkt på om jeg ikke skulle
skrive en ansøgning som ju-hu-pige hos LC. Det kunne da
være fedt. Måske ikke for dem som skulle høre på mig...

Vi kendte var til koncert. Den mest kendte ud over LC var
nok Michael Falch, som står og snakker lige her.
Og så var der fint besøg fra Amerika, herren til højre, var
'vaskeægte' regnmager. Hmm... eller ihvertfald havde han
noget indianerblod i årerne. Og han drak 'ild-vand' ;o)
Og mig.... tja, jeg er da kendt af en masse, så jeg må også
være 'lidt' kendt....

1 kommentar: