fredag den 13. september 2013

Lidt til væggene




Spisebordet er i dag ryddet. Men de sidste par dage har det set sådan her ud. Ren kaos.
Midt i kaos'et har jeg været lidt kreativ. Et par røde billeder til væggen over sofaen. Skal lige have fat i et lærred mere, for det ser noget 'ynkeligt' ud over den lange sofa. Så der kommer til at hænge tre røde billeder over sofaen. Tror det bliver godt. Er ihvertfald selv tilfreds.
Det lille blomsterbillede er et 'øvebillede'. Jeg har en bog om akrylmaling, der 'ligner noget'. Men det er skisme sværere end som så. Blomsten er et forsøg på at male en blomst som er i bogen.
Er ikke sikker på den når at komme på væggen. Nå, men spisebordet er ryddet idag, da vi skal have 'hotdog-party' i aften. Og vi er, ungerne og jeg. Jeg glæder mig til besøg af de unge mennesker og de glæder sig vist til hotdogs. Det blywer it så ring' endda. God week-end til alle.

1 kommentar:

  1. Hvor er du kreativ. Det vil hel sikkert pynte med de skønne farver.
    Jeg synes blomsterbilleder er meget vanskeligt at male. Det er aldrig lykkedes for mig.
    Jeg håber i har haft en dejlig 'hotdog-party' aften.
    Knus Aase.

    SvarSlet